expr:dir='data:blog.languageDirection' xmlns='http://www.w3.org/1999/xhtml' xmlns:b='http://www.google.com/2005/gml/b' xmlns:data='http://www.google.com/2005/gml/data' xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr'> Shahir af8- PENDAM(lirik)

Ini blog sempoi, bercerita pelbagai kisah untuk perkongsian bersama dan untuk mendekatkan diri kita dengan yang Maha Pencipta, tuhan yang satu iaitu Allah S.W.T. Semoga kita sentiasa dalam lindunganNya

Wednesday, November 9, 2011

Shahir af8- PENDAM(lirik)

Hi korg,
da lme rsenye aq x update blog aq ni..


Walaupn duk umah da hmpir sminggu,
p entri lam blog x gerak pn lps rayer ari2..hehe3
mgkn cz kuat sgt mkn dging free kot... :)
Smpai lpe nk buat entri2 br...
cian kt blog aq,cam da x de tuan da..haha

ok2,straight 2 e point,
mlm ni aq nk smbg sal 1 lgu yg ngah glemer kt media massa skunk ni la
especially astro la
cz aq tau sal lgu ni pn time de kt umah ni,
cz time kt kampus x smpt pn nk tgk tv bsenye..

ape yg aq trtarik sangt sal lgu ni cz aq ni peminat no 1 nasyid la ktekan,
n shahir ni jgk brsal dr salah sbuah kump nasyid trknl kt mas,
n scre x lgsg,lgu2 yg die bwk bnyk yg bleh buat minda aq rileks sket2 la..



so,ape slhnye skli-skle kte lyn lgu cmni kn?
lgpn aq tau,lau yg prmpuan mst mnt si shahir ni cz die ni agak hensem kn?hehe
tp 2 bknye main point aq hr ni...
aq just nk share kt korg sal vid clip die yg bg aq agak intersting la...

vid clip tuk lgu ni mngisahkn sorg pemuda kampung yg bse2 je(xde la kye cm korg,..hehe)
p,pmude kg ni ade mnyimpan persaan kt sorg prmpuan,
si penjual vcd kt 1 kdai kt pekan,
n dalam mse yg sme die ni ade pnyakit,
n doc sndr ckp yg die ni da x leh lme lg hdup kt ats mke bumi ni...
n lps 2,si pmude 2 mkin tenat n mninggal tnpe smpt mluahkan prsaan die kt si penjual cd td.. :'( 

adengan dalm clip

so,moral of e story la,
smue bnde yg kte hajatkan/ impikan/ dambakan dlm hdup ni
 x semestinye kn dpt kte kcapi....
Ssungguhnye Allah lbey tau ape yg trbaik buat kte,so jgnla kte
 persoalkan knpe 
ssua2 musibah e2 mnimpa dr kte....
cz kte smue tau,e2 smue adlh qada' n qadar n adelah yg
 TERBAEK buat kte.. 
"dalam kte berhibur,mst kte selitkan nilai2 dakwah agar kte smue mndapt manafaat darinye" :)

n kt bwh ni ade aq srtekn off.vid dr Shahir sndr n lirik kt bwh...enjoy ur show! :)



Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya


Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Aku yang mengejar bayang cinta.....

4 comments:

  1. awok ni sokmo ske dgor lagu jiwang op mubin~mjur kmbing awok x men couple2 neh..ngeh22~

    ReplyDelete
  2. sy suke la blog awk...haha..mmg sempoi...<3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Related Posts with Thumbnails